معاون اجرایی بیمارستان : عبدالله مینویی
شماره تماس : ۸۱۱۶۳۰۵
جلب رضایت بیماران مهمترین اولویت مدیریتی این مرکز است، شایسته است کارکنان تمام واحدها با ادب و احترام و تواضع در همه زمینه ها اعم از ارتباطات شخصی و برخوردهای تخصصی مطلوب ترین شیوه ممکن را اعمال نمایند.
شرح وظایف و مسئولیتها
- دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
- نظارت بر کارکنان و واحدهای تحت سرپرستی، تنظیم برنامه و تقسیم کار وایجاد هماهنگی بین فعالیت آنان.
- نظارت و سرپرستی امور اداری و مالی، تغذیه، انبار، تاسیسات و سایر قسمت های غیر پزشکی بیمارستان برابر مقررات تدوین شده و پیاده کردن استانداردهای ملاک عمل.
- انجام برنامه ریزی های لازم برای تهیه و تامین نیروی انسانی وامکانات لازم برای بالا بردن سطح کمی وکیفی کار ودانش کارکنان کادر غیر درمانی بیمارستان.
- طرح ریزی در زمینه ارائه بستر خدمات اداری و مالی و فعالیت های جنبی بیمارستان با هماهنگی رئیس بیمارستان و مسئولین امر در حوزه ستادی دانشگاه.
- نظارت بر اجرای برنامه های مدون و ابلاغی(اداری و مالی) به منظور اطمینان از حسن انجام کار.
- ارزشیابی و اجرای برنامه های مدون و ابلاغی برای آگاهی از علل عدم تطبیق اجرای برنامه ها با برنامه های زمان بندی شده به روش گزارش گیری یا نمونه ای از واحدهای تحت سرپرستی.
- هدایت کلیه واحدهای تحت سرپرستی برای تصحیح برنامه های اجرایی کار در جهت اهداف و برنامه های تعیین شده.
- اجرای مقررات و ضوابط اداری و مالی برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیرا پزشکی و سایر واحدها.
- ارزشیابی کار کارکنان تحت سرپرستی.
- تقسیم فعالیت بین مسئولان واحدها و ارائه راهنمایی ها و آموزش لازم به آنان.
- نظارت کلی بر چگونگی مصرف اعتبارات برای اطمینان داشتن از درستی اجرای برنامه ها.
- نظارت مستمر در نگهداری حسابهای اموال، انبارها و ثبت دفاتر براساس ضوابط تعیین شده.
- نظارت مستمر بر نحوه اجرای هزینه ها و پرداختها و رسیدگی به اسناد هزینه.
- تصویب و تایید کلیه اسناد حسابداری و دستور پرداخت های مربوط به خرید لوازم در حدود اختیارات.
- بررسی و گزارش چگونگی عملیات و صورت های مالی و بیان حساب ها در صورت لزوم به رئیس بیمارستان
- تهیه و تنظیم بودجه با نظر مقامات فنی بیمارستان.
- نظارت و کنترل مواد خام و اغذیه آشپزخانه از لحاظ کمی و کیفی.
- نظارت و رسیدگی به وضع غذای بیماران.
- نظارت و رسیدگی به وضعیت انبارها.
- پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی.
- نظارت و رسیدگی به امور رفاهی پرسنل.
- شرکت در کمیته های بیمارستانی به صورت مستمر و ارائه نظرات کارشناسی .
- انجام کلیه امور در غیاب رئیس بیمارستان.
- تهیه گزارش برای رئیس بیمارستان در صورت لزوم.
- ارتباط با طرف های برون سازمانی درباره سیستم مدیریت بیمارستان.
- انجام سایر امور مرتبط بنا بر دستور مقام ما فوق.
- مشارکت فعال در ارائه پیشنهادات سازنده، به نحوی که باعث افزایش درآمد، کاهش اتلاف ها، افزایش کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران، کارکنان و پزشکان شود.
- تلاش مستمر برای حفظ و رعایت ایمنی خود و مراجعین مرکز.
- تلاش مستمر برای کسب بالاترین نتایج در نظر سنجی ذی نفعان.
- الزام عملی به بیانیه های سازمان: چشم انداز:پیشتاز کیفیت درمان و آموزش کشور، رسالت: ارائه خدمات آموزشی، درمانی، و مراقبتی فوق تخصصی کلیه و مجاری ادرار در راستای تحقق ارتقای سلامت جامعه، ارزش ها: بیماری محوری-کرامت کارکنان-همدلی و مشارکت جویی-تعالی جویی و تفکر ناب-مسئولیت پذیری اجتماعی و محیط زیست-دانش محوری.
- مشارکت فعال در گزارش خطاهای اتفاق افتاده .
- مشارکت فعال در اجرای برنامه های عملیاتی به نحوی که بهترین نتایج برای سازمان بدست بیاید.
- حمایت و مشارکت فعال در اجرایی کردن برنامه مدیریت خطر، بحران و بلایا در بیمارستان.
- تلاش مستمر برای برقراری ارتباط موثر با مدیران، کارکنان، پزشکان، مراجعین به نحوی که بهترین نتایج بدست آید.
- انتقال دانش و تجربیات به کارکنان مرتبط با حوزه کاری
Change the font color:
main color:
second color:
Change the background color:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText