ﻣﺎده .2 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی درﺳﯽ:
* آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﯾﺎدﮔﯿﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ در آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی آﻣﻮزﺷﯽ در آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ
* اﻋﻢ از ﺑﺴﺘﻪﻫﺎی ﻃﺮح ﺗﺤﻮل آﻣﻮزش ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﻋﺪاﻟﺖ، ﺗﻌﺎﻟﯽ و ﺑﻬﺮه وری در آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ و ...
*ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری در ﺣﻮزه ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی درﺳﯽ، روشﻫﺎی ﯾﺎددﻫﯽ- ﯾﺎدﮔﯿﺮی و آﻣﻮزش ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ
ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻈﺎم ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی درﺳﯽﺑﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی در ﺣﺎل اﺟﺮا (ﭘﺎﯾﻪ و ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ) و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﺗﺼﻮﯾﺐ آن در ﺷﻮرای آﻣﻮزﺷﯽ داﻧﺸﮕﺎه
- ﻫﻤﮑﺎری در ﺗﺪوﯾﻦ ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪﻫﺎی اﺟﺮای ﺻﺤﯿﺢ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی آن در ﻋﺮﺻﻪﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ آﻣﻮزﺷﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻼسﻫﺎی ﻧﻈﺮی، ﻋﺮﺻﻪﻫﺎی ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ، ﻋﺮﺻﻪﻫﺎی آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻫﯽ، ﻣﺮﮐﺰ ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ و ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزش ﻣﺠﺎزی (ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎر داﻧﺸﮕﺎه)
- ﭘﺎﯾﺶ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﺟﺮای ﺻﺤﯿﺢ ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی درﺳﯽ ﺗﻮﺳﻂ دﻓﺎﺗﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ و اراﺋﻪ ﺑﺎزﺧﻮرد
- ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺮای ارﺗﻘﺎی ﮐﯿﻔﯿﺖ آﻣﻮزشﻫﺎی اراﺋﻪ ﺷﺪه در ﮐﻠﯿﻪ ﻋﺮﺻﻪﻫﺎی آﻣﻮزش
- ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ، اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره و ﻣﺸﺎرﮐﺖ در ﺗﺪوﯾﻦ و ﺑﺎزﻧﮕﺮی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی درﺳﯽ
- ﻣﺸﺎوره و ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺮای ﺗﺪوﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و راهاﻧﺪازی رﺷﺘﻪﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ و ﺑﯿﻦ رﺷﺘﻪای
- ﻫﻤﮑﺎری در ﺗﺪوﯾﻦ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از روشﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻓﻌﺎل در ﮐﻠﯿﻪ ﻋﺮﺻﻪﻫﺎی آﻣﻮزش
|
ﻣﺎده .3 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی:
* ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻈﺎم ﺟﺎﻣﻊ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی آﻣﻮزﺷﯽ ردهﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ و ﻣﺪرﺳﯿﻦ ﻏﯿﺮﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ و ﺗﺼﻮﯾﺐ آن در ﺷﻮرای آﻣﻮزﺷﯽ داﻧﺸﮕﺎه
* ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﯿﻮه ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی آﻣﻮزﺷﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﻧﯿﺎزﺳﻨﺠﯽ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی و اﺟﺮای دوره ﺑﺮای ردهﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ و ﻣﺪرﺳﯿﻦ ﻏﯿﺮﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ
* ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی، ﻃﺮاﺣﯽ و اﺟﺮای دورهﻫﺎی ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی ﻣﺪﯾﺮان ﺣﻮزه آﻣﻮزش
ﺷﺮح وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺮاﮐﺰ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت و دﻓﺎﺗﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش ﮐﺸﻮر:
- ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزشﻫﺎی ﺿﻤﻦ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﺮای ﻃﺮاﺣﯽ دورهﻫﺎی ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی آﻣﻮزﺷﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻏﯿﺮ ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ
- ﻣﺸﺎرﮐﺖ و ﻫﻤﮑﺎری در اﺟﺮای دورهﻫﺎی ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ و دﺳﺘﯿﺎران ﺗﺎزه وارد
- اراﺋﻪ ﻣﺸﺎورهﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﻪ اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ
- ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺪرﺳﯿﻦ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ ﺑﺮای اراﺋﻪ آﻣﻮزش در دورهﻫﺎی ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی
- اﻧﺘﺸﺎر رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ
|
ﻣﺎده .4 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ﺳﻨﺠﺶ و ارزﯾﺎﺑﯽ داﻧﺸﺠﻮ:
- ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻈﺎم ﺟﺎﻣﻊ ارزﯾﺎﺑﯽ داﻧﺸﺠﻮ درﮐﻠﯿﻪ ﻋﺮﺻﻪﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ
- اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره ﺑﻪ دﻓﺘﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮای ﺗﺪوﯾﻦ ﺷﯿﻮه ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﯾﯽ ارزﯾﺎﺑﯽ داﻧﺸﺠﻮ
- اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره و ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ دﻓﺘﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ در ﻃﺮاﺣﯽ اﺑﺰارﻫﺎی ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﻧﻮﯾﻦ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭘﻮرﺗﻔﻮﻟﯿﻮ و ﻻگ ﺑﻮک
- ﻧﻈﺎرت و اراﺋﻪ ﺑﺎزﺧﻮرد ﺑﻪ دﻓﺘﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮای اﺟﺮای ﻧﻈﺎم ارزﯾﺎﺑﯽ داﻧﺸﺠﻮ (ﭘﯿﺎدهﺳﺎزی ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﯾﯽ) و ارﺗﻘﺎی ﻣﺴﺘﻤﺮ و ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﮐﺎرﮐﺮد درﺳﺖ ﻧﻈﺎم ارزﯾﺎﺑﯽ
|
ﻣﺎده .5 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺳﺘﺎد:
- ﺳﯿﺎﺳﺘﮕﺬاری در راﺑﻄﻪ ﺑﺎ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺳﺘﺎد و ﺗﺼﻮﯾﺐ آن در ﺷﻮرای آﻣﻮزﺷﯽ داﻧﺸﮕﺎه
- ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﯾﯽ ﻧﻈﺎم ﺟﺎﻣﻊ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺳﺘﺎد
- ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻧﺤﻮه اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺘﺎﯾﺞ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺳﺘﺎد در ﺗﺮﻓﯿﻊ و ارﺗﻘﺎی اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ
- ﻣﺸﺎوره و ﻫﻤﮑﺎری در اﺟﺮای ﻧﻈﺎم ﺟﺎﻣﻊ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺳﺘﺎد
|
ﻣﺎده .6 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ:
- ﺳﯿﺎﺳﺘﮕﺬاری در راﺑﻄﻪ ﺑﺎ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺗﺼﻮﯾﺐ آن در ﺷﻮرای آﻣﻮزﺷﯽ داﻧﺸﮕﺎه
- ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻈﺎم ﺟﺎﻣﻊ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی آﻣﻮزﺷی
- اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره در زﻣﯿﻨﻪ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ، ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﺟﺮا و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﺟﺮای آن
- اﺟﺮای ﻓﺮاﯾﻨﺪ اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸﯽ ﻣﺮاﮐﺰ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت
- ﻫﻤﮑﺎری و ﻣﺸﺎوره در اﺟﺮای اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸﯽ (ﺑﺮﻧﺎﻣﻪای، ﻣﻮﺳﺴﻪای و ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﯽ)
|
ﻣﺎده .7 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ﭘﮋوﻫﺶ در آﻣﻮزش، داﻧﺶﭘﮋوﻫﯽ و ﻃﺮحﻫﺎی ﻧﻮآوراﻧﻪ آﻣﻮزﺷﯽ:
- ﺳﯿﺎﺳﺘﮕﺬاری در ﺣﯿﻄﻪ ﭘﮋوﻫﺶ در آﻣﻮزش، داﻧﺶﭘﮋوﻫﯽ و ﻃﺮحﻫﺎی ﻧﻮآوراﻧﻪ آﻣﻮزﺷﯽ
- ﺗﺪوﯾﻦ ﺷﯿﻮه ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺮای ﻃﺮحﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪای، ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﻧﻮآوراﻧﻪ آﻣﻮزﺷﯽ، داﻧﺶﭘﮋوﻫﯽ آﻣﻮزﺷﯽ و ﭘﮋوﻫﺶ در آﻣﻮزش و اﺟﺮای آن
- اﺟﺮای ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪ ﮐﺸﻮری ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﻧﻮآوراﻧﻪ آﻣﻮزﺷﯽ
- ﺑﺮﮔﺰاری ﺟﺸﻨﻮاره ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻄﻬﺮی داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ
- ﺑﺴﺘﺮﺳﺎزی ﺑﺮای ﺷﺮﮐﺖ اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ در ﺟﺸﻨﻮاره ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻄﻬﺮی داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ و ﮐﺸﻮری
ﺗﺒﺼﺮه .1 در داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ دارﻧﺪ، ﻃﺮحﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ در آﻣﻮزش ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ در اﯾﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺷﻮد.
|
ﻣﺎده .8 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ آﻣﻮزشﻫﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ:
- اﺳﺘﻘﺮار ﺳﺎﺧﺘﺎر آﻣﻮزش ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺎ ﺷﯿﻮهﻧﺎﻣﻪ ﮐﺸﻮری
- ﻫﻤﮑﺎری در اﺳﺘﻘﺮار و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ
- ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت در زﻣﯿﻨﻪ آﻣﻮزش ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ
- ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ و داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن در زﻣﯿﻨﻪ آﻣﻮزش ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ
- ﻃﺮاﺣﯽ و اراﺋﻪ ﻧﻈﺎم ارزﺷﯿﺎﺑﯽ و ﭘﺎﯾﺶ آﻣﻮزشﻫﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ
|
ﻣﺎده .9 وﻇﺎﯾﻒ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ در ﺣﯿﻄﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ:
- اﺳﺘﻘﺮار ﺳﺎﺧﺘﺎر ﮐﻤﯿﺘﻪﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺎ اﺳﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﮐﺸﻮری
- راه اﻧﺪازی، ﺣﻤﺎﯾﺖ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﮐﻤﯿﺘﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش داﻧﺸﮕﺎه و داﻧﺸﮑﺪهﻫﺎ
- ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی آﻣﻮزﺷﯽ اﻋﻀﺎی ﮐﻤﯿﺘﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش
- ﻧﻈﺎرت، اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره و ﺗﺴﻬﯿﻞ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی دﻓﺘﺮ اﺳﺘﻌﺪاد درﺧﺸﺎن (ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎر داﻧﺸﮕﺎه
|