میز خدمت الکترونیک
شماره تماس

۰۲۱-۸۱۱۶-۳۳۲

 
محل استقرار

طبقه دوم

 
نوع خدمات

برنامه ریزی ، هدایت ،کنترل و نظارت، آموزش و هماهنگی بین واحدها ،پاسخگویی به مشکلات بیماران ، همراهان ، همکاران و فراگیران

 

معرفی بخش

مدیریت بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری در این دفتر از طریق طراحی فرایندهای کلیدی پرستاری و چک لیست های کنترل و ارزیابی انجام می گیرد . دفتر پرستاری کیفیت و ایمنی را سرلوحه انجام خدمات پرستاری به بیماران قرار داده و طبق برنامه مدون پیگیر ارائه خدمات ایمن و با کیفیت به بیماران می باشد و در راستای این هدف، استانداردها و اهداف JCI را الگوی تامین ایمنی بیماران قرار داده است . پرسنل دفتر پرستاری شامل مدیر پرستاری ، سوپروایزران آموزشی و بالینی و منشی می باشند .

همچنین دفتر پرستاری از سایر کارکنان مرکز نیز در برخی شیفتها به عنوان سوپروایزر استفاده می نماید . دفتر پرستاری از طریق سوپروایزران بالینی مرکز ، طبق برنامه زمانبندی مدون ، کیفیت ارائه خدمات پرستاری در بخشها را کنترل و نتایج را کتباٌ به واحدها اعلام می نماید. نیاز آموزشی کارکنان بر اساس این حسابرسی ها و همچنین از طریق نظر سنجی از ایشان، تعیین و دوره های آموزشی مدون بصورت درون سازمانی(درون بخشی ، برون بخشی) و برون سازمانی جهت کارکنان برنامه ریزی و اجرا میگردد. فرایندهای کلیدی مدیریت پرستاری عبارتند از : - مدیریت ارزیابی ( کنترل و نظارت ) - مدیریت آموزش - مدیریت ارزشیابی - مدیریت نیروی انسانی - مدیریت برنامه ریزی کلیه این فرایندها در دفتر پرستاری بطور مدون پیگیری و بر اجرای آن در بخشها کنترل و نظارت می گردد . کلیه پرسنل جدید الورود پرستاری در بدو ورود از طریق CD آموزشی با مسئولین و مقررات پرستاری آشنا شده و در برنامه مدون آموزش القایی و آشناسازی در بخش خود قرار می گیرند. دفتر پرستاری همواره آماده شنیدن نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و تجارب و راهنمائیهای پرسنل پرستاری سازمان می باشد.کلیه اقدامات اداری کارکنان پرستاری از کانال دفتر پرستاری صورت می گیرد .

 

مدیر پرستاری

فرزانه نقیبی قانع

جانشین و سوپروایزر آموزشی

رعنا صمدی نژاد

سوپروایزر کنترل عفونت

عزیزه آسیابانی

 

 

Template settings