مدیر واحد: دکتر فرزانه سلیمانی
معرفی واحد
واحدهای حراست ،خدمات، کارپردازی، تلفنخانه، لاندری، امور رفاهی و فرهنگی، پذیرش، کارگزینی و دبیرخانه تحت سرپرستی مدیر امور اداری می باشند. نظارت بر حسن انجام وظایف و پیگیری درخواستهای اداری برای انجام امور از طریق این واحد انجام می شود.
علاوه بر بخشهای فوق، نظارت مستمر بر سایر بخشهای بیمارستان اعم از پارکینیگ، کلینیک و پشتیبانی از اهم وظایف مدیر امور اداری بوده و لازم است که نسبت به شناسایی نقاط قابل بهبود و اصلاح آن در اسرع وقت اقدام نماید.
انجام خدمات اداری پرسنل، اعم از صدور گواهی کسر از حقوق، گواهی اشتغال و صدور معرفی نامههای لازم برای سازمانها و ارگانهای مختلف از طریق این واحد با همکاری واحد کارگزینی انجام می پذیرد.
شرح وظایف و مسئولیتها
دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
2- راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنان
3- نظارت بر انجام کارهای کارگزینی ، حقوق و دستمزد
4- نظارت و سرپرستی کارهای دفتری و ارسال مراسلات (دبیرخانه)
5- نظارت در تهیه و خرید و تحویل ملزومات و تقسیم آن بین ادارات و واحدهای مربوطه
6- بررسی و کنترل نامه های تهیه شده و امضاء آن
7- نظارت و سرپرستی امور انتظامات
8- نظارت و سرپرستی امور نقلیه
9- نظارت و سرپرستی امور خدمات
10- جمع آوری اطلاعات لازم جهت تهیه نظام نوین
11- جمع آوری گزارشات مسئولین واحدها درخصوص کارهای محول شده جهت تهیه نظام نوین این افراد
12- تهیه گزارشات لازم برای مقام مافوق
13- تهیه و تنظیم قراردادهای مربوطه
14- راند ادواری کلیه بخشهای بیمارستان ( بستری ، کلینیکی ، پاراکلینیکی و پشتیبانی )
15- شرکت در کمیته ها ، جلسات و نشستهای مربوطه
16- نظارت بر فروش ضایعات
17- نظارت بر ورود و خروج اموال بیمارستان
18- برنامه ریزی و نظارت در خصوص برآورد و جذب و نگهداری نیروی انسانی
19- برنامه ریزی و نظارت بر رویکرد تشویق و تنبیه کارکنان در کلیه بخش ها و واحد ها
20- برگزاری جلسات مربوط به نقل و انتقال کارکنان درون سازمانی و برون سازمانی
21- برنامه ریزی در خصوص راندهای ماهانه کلیه بخش ها و واحد ها
22-نظارت بر مرخصی های سالانه کارکنان
23-برنامه ریزی در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان
24- برنامه ریزی در خصوص بیمه های مسئولیت حرفه ای مسئولین فنی بیمارستان و پرستاران، بیمه آتشسوزی
25- شرکت در جلسات و کمیته های بیمارستانی
26-شرکت درسمینارهای آموزشی-تفریحی بیمارستان
27-همکاری با واحد HSE در شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک واحد منابع انسانی
28-برگزاری کمیته رضایتمندی کارکنان (ESM) به صورت ماهانه و ارائه گزارش و آمارهای مورد نیاز به مدیران ارشد
29- وقت شناسی و نظم و انضباط کاری و رعایت شئونات اخلاقی
30- انجام سایر امور مرتبط بنا به دستور مقام مافوق
31-رعایت اصول طرح تکریم ارباب رجوع
32-مشارکت فعال در ارائه پیشنهادات سازنده، به نحوی که باعث افزایش درآمد، کاهش اتلاف ها، افزایش کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران، کارکنان و پزشکان شود.
33-تلاش مستمر برای حفظ و رعایت ایمنی خود و مراجعین مرکز
34-تلاش مستمر برای کسب بالاترین نتایج در نظر سنجی ذی نفعان
35-الزام عملی به بیانیه های سازمان
36-چشم انداز:پیشتاز کیفیت درمان و آموزش کشور
37-رسالت: ارائه خدمات آموزشی، درمانی، و مراقبتی فوق تخصصی کلیه و مجاری ادرار در راستای تحقق ارتقای سلامت جامعه
38-ارزش ها: بیماری محوری-کرامت کارکنان-همدلی و مشارکت جویی-تعالی جویی و تفکر ناب-مسئولیت پذیری اجتماعی و محیط زیست-دانش محوری
39-مشارکت فعال در گزارش خطاهای اتفاق افتاده
40-مشارکت در اجرای برنامه های عملیاتی به نحوی که بهترین نتایج برای سازمان بدست بیاید.
41-مشارکت فعال در برنامه مدیریت بحران و بلایا
42-تلاش مستمر برای برقراری ارتباط موثر با مدیران، کارکنان، پزشکان، مراجعین به نحوی که بهترین نتایج بدست آید.
43-انتقال دانش و تجربیات به کارکنان مرتبط با حوزه کاری
44-مشارکت فعال در ارائه پیشنهادات سازنده، به نحوی که باعث افزایش درآمد، کاهش اتلاف ها، افزایش کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران، کارکنان و پزشکان شود.
45-تلاش مستمر برای حفظ و رعایت ایمنی خود و مراجعین مرکز
46-تلاش مستمر برای کسب بالاترین نتایج در نظر سنجی ذی نفعان
47-الزام عملی به بیانیه های سازمان
48-چشم انداز:پیشتاز کیفیت درمان و آموزش کشور
49-رسالت: ارائه خدمات آموزشی، درمانی، و مراقبتی فوق تخصصی کلیه و مجاری ادرار در راستای تحقق ارتقای سلامت جامعه
50-ارزش ها: بیماری محوری-کرامت کارکنان-همدلی و مشارکت جویی-تعالی جویی و تفکر ناب-مسئولیت پذیری اجتماعی و محیط زیست-دانش محوری
51-مشارکت فعال در گزارش خطاهای اتفاق افتاده
52-مشارکت در اجرای برنامه های عملیاتی به نحوی که بهترین نتایج برای سازمان بدست بیاید.
53-مشارکت فعال در برنامه مدیریت بحران و بلایا
54-تلاش مستمر برای برقراری ارتباط موثر با مدیران، کارکنان، پزشکان، مراجعین به نحوی که بهترین نتایج بدست آید.
55-انتقال دانش و تجربیات به کارکنان مرتبط با حوزه کاری