جلب رضایت بیماران مهمترین اولویت مدیریتی این مرکز است، شایسته است کارکنان تمام واحدها با ادب و احترام و تواضع در همه زمینه ها اعم از ارتباطات شخصی و برخوردهای تخصصی مطلوب ترین شیوه ممکن را اعمال نمایند.
معاون اجرایی بیمارستان: سرکار خانم مهتاج هاشمی شماره تماس: 0218116305 |
شرح وظایف و مسئولیت ها |
|
1- دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه |
19- ارزشیابی کار کارکنان تحت سرپرستی |
2- نظارت بر کارکنان و واحدهای تحت سرپرستی، تنظیم برنامه و تقسیم کار وایجاد هماهنگی بین فعالیت آنان |
20- تقسیم فعالیت بین مسئولان واحدها و ارائه راهنمایی ها و آموزش لازم به آنان |
3- نظارت و سرپرستی امور اداری و مالی، تغذیه، انبار، تاسیسات و سایر قسمت های غیر پزشکی بیمارستان برابر مقررات تدوین شده و پیاده کردن استانداردهای ملاک عمل |
21- نظارت کلی بر چگونگی مصرف اعتبارات برای اطمینان داشتن از درستی اجرای برنامه ها |
4- انجام برنامه ریزی های لازم برای تهیه و تامین نیروی انسانی وامکانات لازم برای بالا بردن سطح کمی وکیفی کار ودانش کارکنان کادر غیر درمانی بیمارستان |
22- نظارت مستمر در نگهداری حسابهای اموال، انبارها و ثبت دفاتر براساس ضوابط تعیین شده |
5- طرح ریزی در زمینه ارائه بستر خدمات اداری و مالی و فعالیت های جنبی بیمارستان با هماهنگی رئیس بیمارستان و مسئولین امر در حوزه ستادی دانشگاه |
23- نظارت مستمر بر نحوه اجرای هزینه ها و پرداختها و رسیدگی به اسناد هزینه |
6- نظارت بر اجرای برنامه های مدون و ابلاغی(اداری و مالی) به منظور اطمینان از حسن انجام کار |
24- تصویب و تایید کلیه اسناد حسابداری و دستور پرداخت های مربوط به خرید لوازم در حدود اختیارات |
7- ارزشیابی و اجرای برنامه های مدون و ابلاغی برای آگاهی از علل عدم تطبیق اجرای برنامه ها با برنامه های زمان بندی شده به روش گزارش گیری یا نمونه ای از واحدهای تحت سرپرستی |
25- بررسی و گزارش چگونگی عملیات و صورت های مالی و بیان حساب ها در صورت لزوم به رئیس بیمارستان |
8- هدایت کلیه واحدهای تحت سرپرستی برای تصحیح برنامه های اجرایی کار در جهت اهداف و برنامه های تعیین شده |
26- تهیه و تنظیم بودجه با نظر مقامات فنی بیمارستان |
9- اجرای مقررات و ضوابط اداری و مالی برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیرا پزشکی و سایر واحدها |
27- نظارت و کنترل مواد خام و اغذیه آشپزخانه از لحاظ کمی و کیفی |
10- نظارت و رسیدگی به وضع غذای بیماران |
28- نظارت و رسیدگی به وضعیت انبارها |
11- پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی. |
29- نظارت و رسیدگی به امور رفاهی پرسنل |
12- شرکت در کمیته های بیمارستانی به صورت مستمر و ارائه نظرات کارشناسی |
30- انجام کلیه امور در غیاب رئیس بیمارستان |
13- تهیه گزارش برای رئیس بیمارستان در صورت لزوم
|
31- ارتباط با طرف های برون سازمانی درباره سیستم مدیریت بیمارستان |
14- انجام سایر امور مرتبط بنا بر دستور مقام ما فوق |
32- مشارکت فعال در ارائه پیشنهادات سازنده، به نحوی که باعث افزایش درآمد، کاهش اتلاف ها، افزایش کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران، کارکنان و پزشکان شود |
15- تلاش مستمر برای حفظ و رعایت ایمنی خود و مراجعین مرکز
|
33- تلاش مستمر برای کسب بالاترین نتایج در نظر سنجی ذی نفعان |
16- الزام عملی به بیانیه های سازمان: چشم انداز: پیشتاز کیفیت درمان و آموزش کشور، رسالت: ارائه خدمات آموزشی، درمانی، و مراقبتی فوق تخصصی کلیه و مجاری ادرار در راستای تحقق ارتقای سلامت جامعه، ارزش ها: بیمار محوری-کرامت کارکنان-همدلی و مشارکت جویی-تعالی جویی و تفکر ناب-مسئولیت پذیری اجتماعی و محیط زیست-دانش محوری |
34- تلاش مستمر برای برقراری ارتباط موثر با مدیران، کارکنان، پزشکان، مراجعین به نحوی که بهترین نتایج بدست آید |
17- مشارکت فعال در گزارش خطاهای اتفاق افتاده |
35- مشارکت فعال در اجرای برنامه های عملیاتی به نحوی که بهترین نتایج برای سازمان بدست بیاید |
18- حمایت و مشارکت فعال در اجرایی کردن برنامه مدیریت خطر، بحران و بلایا در بیمارستان |
36-انتقال دانش و تجربیات به کارکنان مرتبط با حوزه کاری |