مدیریت بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری در این دفتر از طریق طراحی فرایندهای کلیدی پرستاری و چک لیست های کنترل و ارزیابی انجام می گیرد. دفتر پرستاری کیفیت و ایمنی را سرلوحه انجام خدمات پرستاری به بیماران قرار داده و طبق برنامه مدون پیگیر ارائه خدمات ایمن و با کیفیت به بیماران می باشد و در راستای این هدف، استانداردها و اهداف JCI را الگوی تامین ایمنی بیماران قرار داده است. پرسنل دفتر پرستاری شامل مدیر پرستاری، سوپروایزران آموزشی و بالینی و منشی می باشند. همچنین دفتر پرستاری از سایر کارکنان مرکز نیز در برخی شیفتها به عنوان سوپروایزر استفاده می نماید. دفتر پرستاری از طریق سوپروایزران بالینی مرکز، طبق برنامه زمانبندی مدون، کیفیت ارائه خدمات پرستاری در بخشها را کنترل و نتایج را کتباٌ به واحدها اعلام می نماید. نیاز آموزشی کارکنان بر اساس این حسابرسی ها و همچنین از طریق نظر سنجی از ایشان، تعیین و دوره های آموزشی مدون بصورت درون سازمانی(درون بخشی، برون بخشی) و برون سازمانی جهت کارکنان برنامه ریزی و اجرا میگردد. فرایندهای کلیدی مدیریت پرستاری عبارتند از : مدیریت ارزیابی ( کنترل و نظارت ) - مدیریت آموزش - مدیریت ارزشیابی - مدیریت نیروی انسانی - مدیریت برنامه ریزی کلیه این فرایندها در دفتر پرستاری بطور مدون پیگیری و بر اجرای آن در بخشها کنترل و نظارت می گردد. کلیه پرسنل جدید الورود پرستاری در بدو ورود از طریق CD آموزشی با مسئولین و مقررات پرستاری آشنا شده و در برنامه مدون آموزش القایی و آشناسازی در بخش خود قرار می گیرند. دفتر پرستاری همواره آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تجارب و راهنمائیهای پرسنل پرستاری سازمان می باشد.کلیه اقدامات اداری کارکنان پرستاری از کانال دفتر پرستاری صورت می گیرد.
نوع خدمات : برنامه ریزی ، هدایت ،کنترل و نظارت، آموزش و هماهنگی بین واحدها ،پاسخگویی به مشکلات بیماران ، همراهان ، همکاران و فراگیران |
مدیر پرستاری: سرکار خانم فرشته مایلی شماره تماس: 0218116332 |