دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

support[at]hkc.ir

  • آموزش
  • پژوهش
  • بیماران و همراهان
  • پزشکان
  • کارکنان
  • درباره مرکز














دفتر پرستاری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۹ | 
×

Oh snap! We just showed you a modal..

Because we can

Cool huh? Ok, enough teasing around..

Go to our W3.CSS Tutorial to learn more!

Modal footer

Responsive


Built-in responsiveness

Mobile first fluid grid

Fits any screen sizes

PC Tablet and Mobile

Standard CSS


Standard CSS only

Easy to learn

No need for jQuery

No JavaScript library

Design


Paper like design

Bold colors and shadows

Equal across platforms

Equal across devices

AWT IMAGEمدیریت: خانم فرزانه نقیبی قانع

تلفن: ۰۲۱۸۱۱۶۳۳۲

مدیریت بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری در این دفتر از طریق طراحی فرایندهای کلیدی پرستاری و چک لیست های کنترل و ارزیابی انجام می گیرد . دفتر پرستاری کیفیت و ایمنی را سرلوحه انجام خدمات پرستاری به بیماران قرار داده و طبق برنامه مدون پیگیر ارائه خدمات ایمن و با کیفیت به بیماران می باشد و در راستای این هدف، استانداردها و اهداف JCI را الگوی تامین ایمنی بیماران قرار داده است . پرسنل دفتر پرستاری شامل مدیر پرستاری ، سوپروایزران آموزشی و بالینی و منشی می باشند .

همچنین دفتر پرستاری از سایر کارکنان مرکز نیز در برخی شیفتها به عنوان سوپروایزر استفاده می نماید . دفتر پرستاری از طریق سوپروایزران بالینی مرکز ، طبق برنامه زمانبندی مدون ، کیفیت ارائه خدمات پرستاری در بخشها را کنترل و نتایج را کتباٌ به واحدها اعلام می نماید. نیاز آموزشی کارکنان بر اساس این حسابرسی ها و همچنین از طریق نظر سنجی از ایشان، تعیین و دوره های آموزشی مدون بصورت درون سازمانی(درون بخشی ، برون بخشی) و برون سازمانی جهت کارکنان برنامه ریزی و اجرا میگردد. فرایندهای کلیدی مدیریت پرستاری عبارتند از : - مدیریت ارزیابی ( کنترل و نظارت ) - مدیریت آموزش - مدیریت ارزشیابی - مدیریت نیروی انسانی - مدیریت برنامه ریزی کلیه این فرایندها در دفتر پرستاری بطور مدون پیگیری و بر اجرای آن در بخشها کنترل و نظارت می گردد . کلیه پرسنل جدید الورود پرستاری در بدو ورود از طریق CD آموزشی با مسئولین و مقررات پرستاری آشنا شده و در برنامه مدون آموزش القایی و آشناسازی در بخش خود قرار می گیرند. دفتر پرستاری همواره آماده شنیدن نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و تجارب و راهنمائیهای پرسنل پرستاری سازمان می باشد.کلیه اقدامات اداری کارکنان پرستاری از کانال دفتر پرستاری صورت می گیرد .




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2256 بار   |   دفعات چاپ: 160 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر